Pages

 

LIKE box

Receive updates via Facebook. Click the Like Button Below...

Powered By Cool Blog Tricks

Read more: http://www.coolblogtricks.com/2013/03/how-to-add-facebook-pop-up-like-box-to.html#ixzz2R22BlHuO
 
Tuesday, February 15, 2011

Selamat Datang Ke Blog Muzik Gitar

Hai, Selamat datang kepada semua yang sudi melawat blog yang baru di bina ini. Blog ini baru sahaja di bina untuk berkongsikan semua jenis general muzik tanah air mahupun muzik dari seberang, berdasarkan dari minat saya sendiri yang juga suka menyanyi dan bermain gitar.

Jadi dengan adanya blog Muzik Gitar ini dapat lah saya "menyimpan" pelbagai lirik dan kord gitar sebagai rujukan dan panduan kepada saya sendiri dan juga anda yang mempunyai minat yang sama dengan saya.

Di harap blog ini akan dapat menyajikan lebih banyak lagi lagu-lagu popular dan top-top khas untuk santapan anda semua. Anda juga boleh membuat permintaan kord atau lirik yang anda inginkan di ruang komen atau di chatbox sebelah.

Ok jom Kita Enjoy..

trimas

ikhlas dari MatGitar kapok

0 comments:

Post a Comment

Klik Like jika anda suka dengan lirik ini.. ucapkan terima kasih pun sudah cukup.. supaya saya boleh beri anda lagi banyak lirik dan kord lagu di masa akan datang..
ikhlas dari Matgitar :-D

Updates Via E-Mail

Sembang Kosong cari lagu